„Учимо сви заједно“-пројекат за инклузивно образовање

 

 
 

У свечаној сали Града Прокупља одржан је састанак пројектног тима „УЧИМО СВИ ЗАЈЕДНО“ и конститутивна седница радног тела за инклузивно образовање. Седницама су присуствовали представници локалне самоуправе, члан Градског већа задужен за област социјалне делатности Дејан  Живковића, представници Градске управе, предшколске установе, образовања и социјале, као и менторке за праћење пројекта Милена Маринковић и Милена Васић. Град Прокупље је изабран као једна од 20 локалних самоуправа који су кренули у реализацију овог пројекта, чији је циљ развој и унапређење међусекторске сарадње на локалном нивоу, примена и унапређење већ успостављених као и осмишљавање нових механизама за пружање додатне подршке деци и ученицима из осетљивих друштвених група и њиховим породицама . Пројекат Града Прокупља је фокусиран на најмлађу циљну крупу, предшколце и ученике млађих разреда основних школа, са нагласком на транзицију – прелазак  деце и ученика из предшколске установе у основну школу у циљу повећања обухвата и смањења осипања деце и ученика из осетљивих група из васпитно-образовног система.

Седницу је отворио већник Дејан Живковић, који је присутнима и представио овај пројекат, његове носиоце и финансијере. Милена Маринковић, локални ментор је нагласила да су компоненте пројекта јачање компетенција запослених, уз нагласак на ресурсе које Град поседује на локалном нивоу, рад са интерресорном комисијом, асистивне технологије, промоција инклузивног образовања и умрежавање сектора, развој ресурсних центара. Радно тело за унапређење инклузивног образовања је још један допринос унапређењу локалних политика у области инклузивног образовања. Његов задатак биће праћење, планирање, координирање и имплементација инклузивног образовања у Прокупљу. Милена Васић, као мрежна менторка, а уједно и сама члан Радног тела у својој локалној самоуправи је истакла да је потребно одредити 3-4 приоритета на годишњем нивоу, а како се транзиција намеће као један од логичних приритета, пошто је већ наведена у оквиру пројекта „Учимо сви заједнo”, неопходна је сарадња свих актера и чланова радног тела,  како би инклузија била на највишем нивоу.

Буди први са коментаром

Оставите коментар

Ваша емаил адреса неће бити објављена


*