
Учитељ превазилази ученике,али не обимом или садржајем свог знања,него тиме што боље од њих разуме ограниченост својих знања,па,дакле, и неопходност да сам учи.“ (Конфучје)
Удружење гружанских учитеља организовало је Трећу смотру стваралаштва у васпитно-образовном процесу под називом „Покренимо се“. Поводом одржавања ове манифестације организатор је расписао конкурс Представљања примера добре праксе, радионица, као и радова насталих на радионицама,пројектима…
Примери добре праксе и радионице били су презентовани у Дому културе у Книћу. Комисију која је вршила одабир радова за Зборник и презентaцију сачињавали су спољни сарадници просветних саветника Школске управе Крагујевац.
Међу одабраним радовима, за презентaцију, од педесет пет пристиглих радова нашао се и рад учитељице ОШ „Милић Ракић Мирко“ ,Прокупље, ИО Доње Кординце, Јелене Бабић „Како су деца писала слова, када је школа била стара, а не нова“.
Овај час урађен је у сарадњи са професором историје Иваном Радоњић па су њих две заблистале на смотри када је њихов рад проглашен за један од три најбоља. Овај час своје почасно место пронашао је и у Дигиталном зборнику Савеза учитеља Републике Србије и, такође је проглашен за један од три најбоља часа на конкурсу Центра за стручно усавршавање из Крагујевца као коорелативни час са екологијом.
Zasto nikada ispod teksta ovih prosvetnih radnika ne stoji ime autora teksta?Koji novinar je ovo napisao?
објасните молим Вас питање.Тј проформулишите. „Текст ових просветних радника“?