Делегација француских средњошколаца у посети Прокупљу

 

Градоначелник Прокупља Александар Симоновић, са сарадницима,  данас је приредио пријем за делегацију средњошколаца из  француског града Епона, коју је предводио заменик градоначелника Ивица Јовић.

Пожелевши гостима добродошлицу и пријатан боравак у Прокупљу, градоначелник Симоновић је нагласио да Прокупље има бурну историју, у којој посебно место припада француском народу.

-Пријатељство између српског и француског народа траје више од једног века и датира из времена када је 1918. године француски  генерал Шарл Траније са својом коњицом учествовао заједно са српском војском у ослобађању Прокупља. Од тада су узајамни пријатељски односи настављени, а резултат те сарадње је побратимљење између Прокупља и Епона, рекао је Симоновић и  изразио велику захвалност заменику градоначелчника Епона Ивици Јовићу који је био иницијатор побратимљења два града.

Посета ученика из Епона Прокупљу организована је у оквиру пројекта који финансира Европска унија.

-Успех овог пројекта је у томе што су ученици својим залагањем заслужили да буду његов део, тако што су вредно учествовали у школским радним акцијама, казао је Јовић.

Он је додао да ће у наставку реализације пројекта, прокупачки гимназијалци гостовати у Епону и изразио захвалност директору Гимназије у Прокупљу, Драгославу Минићу, на залагању да се овај пројекат што успешније реализује.

Делегација средњошколаца из Епона, боравиће у Прокупљу недељу дана, где ће се дружити са прокупачком гимназијалцима,  обилазити град и упознати природне лепоте прокупачког краја.

Француску делегацију поздравила је и члан Градског већа за просвету, омладину и спорт Маја Ранђеловић. Она је пожелела ученицима да се што лепше проведу у нашем граду, да из њега понесу најлепше утиске и успомене, и поручила им да наставе да негују пријатељство, да руше баријере и граде мостове пријатељства.

Буди први са коментаром

Оставите коментар

Ваша емаил адреса неће бити објављена


*



The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.