Седам дана – седам здравих рецепата за доручак

преузето са : www.easyhealthoptions.com

Доручак представља најважнији оброк током дана. Он омогућава нашем организму да се покрене и пробуди, даје нам довољно енергије и снаге да можемо изгурати цео дан. Не смемо заборавити чињеницу да је доручак најважзнији оброк дана.

Пажњу треба обратити како на квалитет тако и врсту и порекло хране коју уносимо. Треба избегавати храну пуну адитива, соли, шећера, треба унети чисту енергију, протеине и витамине.

Покушаћемо да вам дамо идеју за седам здравих оброка, а на вама је да нађете оно што вам највише одговара.

Запамтите, добре навике се не наслеђују, оне се стичу!

Овсена каша: је један од најбољих начина да се започне дан, пуна је биљних влакана и угљених хидрата који се споро ослобађају током дужег временско периода. Зато овсена каша има мало калорија, а даје дуготрајну ситост. Можете пробати 4 кашике овсених пахуљица, 300мл јогурта и 1 банана. Наравно комбинација је пуно па треба пробати оно ста вам највисе одговара.

Кајгана са поврћем: јаја су права енергетска бомба, обилују протеинима, мастима, али и витаминима, гвожђем и сл. Идеална су за здрав оброк који ће ујутру да вас покрене. Можете пробати да јаја комбинујете са поврћем, 3 јаја, по 50гр парадајса, паприке и тиквице. Поврће пропржити на маслиновом уљу и додати јаја.

Качамак са сиром: мислим да је о овом рецепту сувишно говорити. Свака породица има свој тајни рецепт за прирпему овог традиционалног специјалитета. Комбинујте укусе и узивајте. Жуто и бело брашно су подједнако здрави.

Хлеб са домаћим намазом од туњевине: нема потребе намазе и паштете куповати, могуће је много укусније припремити код куће, укусније а пуно здравије. Узмите 100гр туњевине, штапним миксером или блендером сјединити туњевину са 2 кашике грчког јогурта, кашичицом сенфа, зачинима и неколико капи лимуна. Добијену масу намазати на кришке интегралног хлеба.

Мафини: деца обожавају мафине, а они не морају увек бити нездрави. Пробајте једноставан рецепт, умесати 350гр свежег сира, 3 јаја, 100гр насецканих пилећих прса, кашичица соли, прашак за пециво, један јогурт. Напунити калупе за мафине и пећи 45мин у рерни која је загрејана на 200 степени.

преузето са :rachelcooks.com

Смути: можда вам се чини као помодарство, али смути заиста обилује свежим, термички необрађених намирница, пуних витаминима и минерала. Постоје бројни рецепти, а нама је један посебно запао за око. Користите 1/2 банане, 1/3 шољице јогурта, 1/3 шољице млека, кашичица меда и кашичица како праха. Све сједините и добијате сјајан оброк.

Једноставан енергетски сендвич: потребне су само четири намирнице. Кувана јаја, интегрални хлеб, нискомасни сир. поврће. У овим састојцима се налази све што вам је потребно за идеалан почетак дана.

Уживајте и пријатно

 

 

 

 

 

Буди први са коментаром

Оставите коментар

Ваша емаил адреса неће бити објављена


*